badhuset idag!!

Vi åt aldrig kyckling,(tack o lov) vi fastnade hemma hos mamma och Fia hela dagen=)
Dom plockade fram studsmattan för säsongen. Thea älskade det!! Kristoffer också, ska jag tillägga=)
Sen tog vi en sväng ner till vattnet och matade pippisarna.
Iosf bara en massa jäkla fiskmåsar menmen..skönt att ta det lugnt!

När jag kom ner i morse efter min skönhetssömn, hittade jag mina älsklingar utslagna på soffan,
sovandes dessutom! Dora kanske börjar bli lite tjatigt??

Efter en tråkdag igår tänkte vi ta med skruttan till badhuset idag, så hon får busa av sig lite!
Ska börja packa väskorna nu!

Tingaling!!


Kommentarer
Postat av: Linnéa liksom

Men jag vet att du saknar mig när jag är borta! Vad ska du packa för väska? Ska du komma hit?

2009-04-15 @ 20:53:37
Postat av: jag

Ja, men de gör jag ju. Jag har haft det jättetråkigt sen ni åkte! En riktigt seg vecka=(

2009-04-16 @ 21:48:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0