blogga?

Hur ska man hinna? Det finns ju alltid något annat som måste göras.
Thea är lite förkyld.. Känns som om det ligger och gror bara.. vi blir liksom inte riktigt förkylda. Usch vad jag gruvar mig..

Jag gillar söndagar faktiskt för det är så sjukt skönt att städa iordning inför veckan som kommer. Prio ett är hallen nu. FÖRVARING!!!! Vi måste få plats med alla ytterkläder och skitiga skor nu i höst. jag får panik på alla skor som bara ligger.. så dom ska in i ett skåp tänkte jag. Det får bli en PAX graderob från IKEA.  Thea har ju fått så många jackor och overaller nu också som måste förvaras:) I  lördags fick hon förresten ett brunt och rosa Didriksson-regnställ samt ett par Pettson och Findus stövlar.. Hon var så söt idag när vi var ut i lekparken min lilla tös:)

Imorgon blir det nog ett stort bullbak och lite mer städning. Måste hinna fylla i barnomsorgslappen också, för säkerhets skull. Jag har egentligen ingen aning om hur det funkar...suck. Det är mycket beslut som ska tas jämt.
Jag vill nog bara va hemma och skaffa en hel drös med barn..hehe


Kommentarer
Postat av: Syster Linnéa

Vilken fin blogg du har skapat :)

2008-10-07 @ 20:43:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0