Vill ha!! NU!

Min vagn, en Emmaljunga Nitro City i färgen Black Croc. (OCH DET BLIR MIN 5:E)
Leveransdatum 3 november och det var i måndags, men det var ju väntat.
Inga leveranser kommer ju som dom ska! Eller har jag bara otur jämt?!


Imorse tog jag och Thea en förmiddagsfika med moster Linnea och Maja:) Alltid lika kul!!
Sen åkte vi ner på firman och möblerade om i butiken.. Väldigt kul faktiskt. blev jättefint!

Vi var iväg till Borlänge på eftermiddagen ialla fall och hämtade Kristoffers telefon som hade varit på lagning!
Sen kikade vi lite snabbt i affärerna. Jag hann få med mig en superfin vinröd lång tunika och en deodorant.
Men vi kunde ju inte åka hem utan något till skruttan, så hon fick 2 par förstora strumpbyxor (som vi ska byta) och en röd enkel tröja från H&M.
Det gick som sagt väldigt snabbt i borlänge för kristoffer hade världens huvudvärk och Thea var så fruktansvärt gnällig..
Men det kan jag iofs förstå.. Innan vi åkte skulle hon ställa sig upp mot sin leksakslåda, men hon halkade och fick två jack på läppen och hakan:( Lilla skruttan då!
Men hon har klarat sig fint ändå mot skador.. peppar peppar!
Jag tror att det är påväg en liten bissing längst uppe också hihi:)

Nu har jag packat ihop alla grejerna jag sålde på Tradera ikväll.. Härligt med lite stålar! 506:- För lite överblivna kläder!!!
Nu ska jag gå upp och kolla till Thea och lägga mig!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0