pälskling då..

Jag har fått så mycket fint av kristoffer.. Idag fick jag en rosa plattång som jag har önskat mig så länge, men inte köpt!
Jag var ju lite skeptisk till den först, men sen när jag hade provat den blev jag hur nöjd som helst:)
Åh just ja.. får ju inte glömma MP4 spelaren också! Den var rosa den med och supersnygg!
Tack älskling! Vad har jag gjort för att förtjäna det här då??;p
Jag får ge tillbaka genom att fixa barnvakt och ha en kristofferkväll:) hehe.. de brukar alltid gå hem:) 

Fars dag på söndag.. Skulle ju vilja bre på stort när det är kristoffers första farsdag, men jag vette fan vad han vill ha ju!
Ett par nya skor kanske..skiitkul!

Imorgon hoppas jag att dom ringer från babyproffsen och säger att min vagn har kommit!!!!
Nu ska jag städa undan lite och sussa!!


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0