bio mys.. och lite julkänslor




Idag har vi varit på bio. Jag, Krille och Sofia och Jonny. Thea fick följa med och ta en fika med moster;) Madagaskar 2 var det iaf. Den var ju bra..jag skrattade så jag grät i början, sen blev jag bara trött och illamående av dom där jävla popcornen. Extra smörsmak. Ta inte det!!!. 
borde nog dock ha sett ettan först...haha.. typiskt mig, har aldrig någon koll på filmer.

Sen har jag även satt upp "julgardiner" Fast jag tycker nog att man kan ha dom året runt... Blev iallafall jätte mysigt och så hängde jag upp ljuslyktor för lite extra myskänsla:)
Imorgon ska vi till borlänge som vanligt. Jag ska ha en till kappa till det andra köksfönstret och beställa soffan!!! wiiie! ...RAMBO here I´ll come!!!
Kristoffer ska köpa sin julklapp till sig själv, Ett nintendo DS.  Fast egentligen skulle de ju vara från mig, men det är ju han som håller i pengarna;p Härligt att köpa julklappar dådå!
Ett par barnspärrar till kökslådorna blir det nog i samma sväng. Jag står inte ut med att Thea river ut alla grejjer 5 gånger om dan:) Busungen börjar bli stor nu! Hon går nu vart hon än ska:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0